miércoles, 22 de junio de 2011

Xa non podo máis jooooder :(

Sabes cal e o verdadeiro problema? Que todo camiou. Xa nada é como antes. Xa non te preocupas como antes por mín, xa non te mores por verme, quedas conmigo cando non tes con nadie mellor con quen facelo. Chamasme cando te aburres. Todo cambiou. Voto de menos que me chames e falemos ata o amanecer, voto de menos que me queiras ver, que me digas que me votas de menos, que me queres, voto de menos os teus abrazos, os teus bicos, as tuas caricias.. JODER, VOTOTOTE DE MENOS A TI TIOO. Voto de menos a persoa que eras antes de que pasara toda esta puta mierda.  XA NON O SOPORTO MÁIS, EN SERIO. Nunca antes me fixeches algo así, nin xamáis me podía esperar que mo fixeras!! Antes todo era tan perfecto.. sen problemas! Se poidera pedir un desexo, tan só un. Pediria volver ao 6 de marzo de 2010 e empezar todo esto de novo. Ámotee.. aínda que ese amor me esté matando!

No hay comentarios:

Publicar un comentario