martes, 6 de septiembre de 2011

dieciocho :)

Sabes o que máis me gusta de ti? Qe antes de ser o meu mozo, eres o meu mellor amigo, o que lle conto todo, o que sabe como facerme rir cando eu so consigo chorar. Porque eres a persoa que máis se preocupa por mín, que me chama tan só pa recordarme que me quere, porque me encánta quedar a dormir escoitando a túa voz e despertar de madrugada e saber que estás ahí, escoitarte,  porqué me sabes poñer celosa sen darte conta.. e sabes que me reventa admitilo. Polas cousas bonitas que me dis, aínda que sea moi de vez en cando. Porque confias en mín e mo contas todo; os teus problemas pero tamén as risas cos amigos.. Porque sabes que sempre podrás contar conmigo, pase o que pase. Porqué me demostraches miles de veces que non debo preocuparme, pero é inevitable. Porque ao teu lado pasei os 512 días máis bonito da miña vida. Porque eres a persoa que máis quixen e podrei querer no que me resta de vida. Gracias por todos estos momentos que me fixeches vivir ao teu lado, e espero poder vivir aínda moitos máis. Ámote moitisimo. <3

No hay comentarios:

Publicar un comentario