lunes, 24 de octubre de 2011

Quiero ser solo de él.

A pesar de te poseer, rallome ! Teño medo de que volva a pasar, de que todo se acabe en serio.. e contigo estou mal, fasme daño cando pasas de min, cando non me queres ver, cando me tratas diferente.. pero sen tí paso peor: porque 24h. sen saber de tí convirtese nunha tortura. E a pesar de todo esto, ámote, e non me arepinto de facelo.. e aínda que me abandones, non me arepentirei. Jamáas.. porqe sempre me trataches diferente a nadie, porque sempre tiveches ahí cando te necesitei, porque sei que segirás ahí aínda que deixes de quererme como moza, porque sei que eu fun a culpable de todo esto.. E arrepintome de tantas cousas, pero non hai volta atráas. e ojala todo esto so fora unha pesadilla, ojalá. E tan só quero que estés ben, aínda qe sexa sen mín, e ainda que eso me acabe hundindo para sempre, quero que sexas feliz.. porque te quero moitisimo !! :`(

No hay comentarios:

Publicar un comentario