martes, 18 de octubre de 2011

Si, votote de menos ! VOTOTE MOITO DE MENOS, votote de menos, votote de menos, votote de menos, votote de menos (...) pero direiyo mil veces a calquera persoa, antes que unha a ti. Sabes perfectamente que cando queiras, a porta sige aberta, porque eu SEMPRE te esperarei, porque a pesar de todo o daño que me fas, non son capaz de vivir sen tí., porque a miña vida perdeu o rumbo, porque polas noites non durmo sen escoitar a túa voz, sen que me digas que me queres como facías antes. Solo espero que esto se arregle, non podo nin quero vivir sen tí. Qero qe ese sexas tí :(((

-porque me deixaches de querer? aínda me queres? Qe pasou? Qe fixeen mal tio :((

Non entendo nada do que está pasando. Pero non che pedirei respostas, non qero rallarte. Votote de menos, quero sintircheee, escoitarte.. quero que me quiras como antes, como fai moito tempo atráas! :(

No hay comentarios:

Publicar un comentario